Ingen klämdag idag inte!

Kom nyss från Rehab. En halvtimme kan gå väldigt långsamt ibland faktiskt. Jag fick komma till en tjej som heter Ulrica, hon såg bra ut och jag såg verkligen fram emot att bli klämd av henne men icke! Jag fick sitta på kanten på en brits och hon började tjöta hål i huvudet på mig redan innan jag knappt hade satt mig ner. Ortopeden som hade skrivit ett intyg på att jag bara kan lyfta 5 kg var inte vatten värd för han kan minsann inte bedöma så bara genom att känna på min rygg. Hon skulle ringa honom. Hon tyckte att kan jag bara lyfta 5 kg så är det inte ens att tänka på att försöka rehabilitera mig på nåt sätt! Hon tyckte inte att jag skulle se mig som ett offer utan gör nåt själv, som hon sa. Jaha men vad ska jag tro när en ortoped säger si och så tyckte jag då? Nej, nu ska jag skriva ner en lista på vad jag VILL göra och vad jag TROR att jag klarar av och sen ska jag ut och cykla och försöka låna någons stegmätare, känner ingen med sån hurtighet faktiskt så vi får se vad det blir med det. Sen måste jag ställa mig på crosstrainern minst 4 gånger á 15 min i intervaller med uppförsbackar, nedförsbackar och vanligt. Jösses, jag blev inte klämd på men däremot en massa pickande på mitt knä!

Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

http://www.bloggupdate.se/post.php



Den är ganska "liten" men man får bra exponering, dessutom hamnar vissa inlägg på "mest lästa" osv och då syns man mer igen.

2009-04-17 @ 12:44:21
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Anonym

Kan rösta!

/Sill-Britt

2009-04-17 @ 13:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback