Jag vann!

Jag var för nån vecka sen med i en utlottning av matcheckar som en annan bloggare som vanligtvis lottar ut smink hade. 15 matcheckar á 200kr stod på spel och vi skulle kommentera i hennes blogg så var vi med i tävlingen. Vi var hur många som helst som var med och jag var en av de 15 som vann! :D Jag som nästan aldrig brukar vinna nånting. 200kr mat är mycket för någon som lever på existensminimum och jag blev sjukt glad när jag fick mailet om att jag hade vunnit. Helt otroligt.
Ska till Coop nångång efter påsk om jag får tag på skjuts för det ligger utanför stan. Tack snälla du som lottade ut om du läser det här!

Jag har även fått ryggmassage idag, gjorde skitont men skönt ändå. Tack kompis!

Kommentarer
Postat av: Fjopps

GRATTIS! Sitter inte helt fel lagom till Påsk:-)

2009-04-10 @ 06:36:18
URL: http://blogg.passagen.se/fjopps/
Postat av: Sill-Britt

Åh, stort grattis! Rätt person vann, verkligen! 200 kronor till mat är supermycket!

2009-04-10 @ 11:51:20
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback