Jösses jag har vunnit igen!

Förra veckan chansade jag och slängde in en liten andel på tjejernas v75 på ATG, det fick bära eller brista, antingen pasta igen eller potatis och nån köttbit tänkte jag. Spelar man inte så vinner man heller inget tänkte jag. Nu kollade jag raden. Shit vi hade 6 rätt igen precis som för 2 veckor sen. Bara det att denna gången gav det 351kr! Jag är riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik! Fast det kom rätt lägligt för dottern fyller år om 2 veckor så jag ska lägga undan dom annars hade hon fått en sketen blombukett som högst, nu kan jag köpa två :D. Tänk att så lite kan göra så mycket. Och tack och lov igen då att jag inte har socialbidrag annars hade dom väl tagit dom för mig. Ja, det är väl som dom säger, har man inte tur i kärlek så har man tur i spel. Men vetefan vad jag helst vill ha av detta, vill ju ha en kärlek också. Kanske finna en kärlek MED pengar :D

Så du kvinna med lite hull och pengar på banken som gillar butchtjejer, hör av dig. Jag bjuder på pasta med ketchup på första dejten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback