Kändisar i stan

Nu är det ju så här va alla Stockholmare, jag bor i en liten håla och ser inte så hemskt mycket kändisar som landar i den här stan. Jag stod i duschen och hade fått ett sms från min dotter:
Sitter brevid Martin i fråga Olle på fiket hehe.
Sen kommer nästa sms:
Och Johannes Brost och Teliapappan.
Jag slänger mig på mobilen och skrev:
Jag ska ju till stan, jag kommer dit! Inte alls kändisnyfiken, nej då. Jag på med kläderna, fixade lite med håret och hojade ner. Gick till fiket och låtsades bara gå förbi när jag fick se min dotter sitta på uteserveringen, och DÄR satt dom! Alla 3! Jaja några andra också som jag inte kände igen och som är utan betydelse. Jag fick minsann ögonkontakt med alla 3 (helt lyrisk). Sen kom en fd jobbarkompis och hon skulle fika där så jag satte mig med henne och brevid mig satt då Martin Björk och JA han ÄR lika snygg irl som på tv, teliapappan är ju inte snygg nånstans men ändå en person som jag tyckt synd om ända sen dom börja sända dom där teliareklamerna om den ensamma pappan som är ett offer i alla lägen. Dagen är räddad! Solen skiner och den värmer nåt fruktansvärt. Snart kommer mina vänner Carro och Magnus med lilla Josefine som jag tidigare har skrivit om, deras dator har ÅTERIGEN gått sönder, den här gången hamnade den i golvet av nån anledning. Bättre information får jag nog om den senare. Dom ska alltså hit och låna min dator till att betala räkningar antar jag och jag får gosa lite med Josefine. Gött mos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback