Kommer inte till Himmelriket

När jag vaknade för 20 minuter sen så kollade jag mailen. Hade fått från Sankte Pernilla. Jag får inte komma till Himmelriket. Jag får alltså inte jobba med dildosar, uppleva fnittriga och generade tjejer och cykla runt med en stor väska med 50 produkter i:

Hej Sune,

Som säljare hos Himmelriket AB behöver man bil då man ibland får åka till kunder som bor en bit bort.
Då du inte har tillgång till bil kan du ej bli anställd hos oss.
Om du framöver införskaffar dig en egen bil så är du välkommen att höra av dig till oss igen.

- -

Med vänliga hälsningar

Sankte Pernilla
Rekrytering



Kanske var tur att kravet var en egen bil. Tänk om man hade en tjänstebil, en rosa bil som det står "HIMMELRIKET" på med stora bokstäver och massa bilder på dildosar och glidmedel. Det hade inte vart okej för mig, jag kör inte rosa bilar, hade den varit svart hade det vart bättre. Så var det med det jobbet. Nöjda nu Arbetsförmedlingen?
Ännu ett jobb att stryka över alltså.

Himmelriket
Hovnarr
Bananplockare
Gitarrist i AC/DC
Elefantskötare på cirkus
Städerska hos Oprah Winfrey





Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

Åh, ett ypperligt tips till alla arbetssökanden alltså- har du inte körkort så SÖÖÖÖK det här jobbet! s

2009-04-08 @ 09:39:17
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback