Kräsen katt

Jag måste ha jordens absolut kräsnaste katt. Vad hon äter är lätträknat, kattmat och tonfisk. Jag köpte kattgräs förra veckan för att försöka få igång hennes mage, näe då hon gör nr 2 så bra så men hon har nog lite ont efter varje gång hon har ätit så jag tänkte jag skulle hjälpa till och få upp hårbollar som kanske har trasslat in sig i magen men tror ni hon äter det eller? NÄE! Hon äter verkligen ingenting annat än kattmat! Det ska vara kattmat i burk dock inte med fågel i för då kräks hon, likaså med torrfoder. Min dotters katt däremot hon äter ta mig sjutton allt. En morgon vaknade min dotter av att katten stod på bordet och åt chips direkt ur skålen och lät som en hel karl när hon tuggade, spelar ingen roll vad man ger henne så äter hon. Min katt är nog inte en normal katt. Har aldrig vart med om någon som stretar emot så med tassarna när man ska krama henne, hon är kelig på hennes villkor, dvs man får inte klappa henne utan att hon vänder röven till och hoppas att IDAG ska matte stoppa in ett finger därbak på mig, glöm det! Hon är speciell verkligen. Litet huvud, stor kropp och minimal svans, vete sjutton vad hennes pappa är för nåt.

Kommentarer
Postat av: Nina

Crocs är ju de där fula (sköna) Foppaskorna! Jag vet inte om det är original man får eller om det är fula kopior (med Lättareklam s). Men om man råkar äta Lätta kan man ju börja samla redan nu, det skadar ju inte.

2009-04-15 @ 08:20:00
Postat av: Sill-Britt

Ja, man får nog gå ihop några stycken för att få ihop så många. s Jag har inte sett någonting om kampanjen än, vi får väl se när det dyker upp info i affärerna. Jag sparar nog mina och ger bort till första bästa som vill ha.

2009-04-15 @ 08:56:10
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Daniel

hehehe kanske en riktig go lantiskar till far!

2009-04-15 @ 09:28:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Christel

Vilket bra sätt att börja dagen på.



"..vänder röven till och hoppas att IDAG ska matte stoppa in ett finger därbak på mig, glöm det!"



Skrattade så tårarna rann. Lättroad såhär på förmiddagen. Har 2 damer själv här hemma som, vissa dagar om året, verkar hoppas på den behandlingen.

2009-04-15 @ 10:24:20
Postat av: Sune...the girl

Alltid kul att få folk att skratta, vilken tid på dygnet det än må vara. Duuu om det bara vore den här tiden på året, det är HELA året hon är sån. Jädra snuskkatt! Hon älskar att ha sitt anus mot mitt ansikte. Nästa gång jag har kvinnligt besök så får hon inte vara i samma rum helt klart! Hon blir bara avis. Skoja s

2009-04-15 @ 10:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback