Ooops I did´t again!

Osså har jag gjort det igen, att jag aldrig lär mig! Jag skulle göra den goda såsen.. undrade varför det aldrig började puttra men osade bränt. Shit! Jag hade återigen glömt att ta bort spislocket på stora plattan! Det är 4e gången på 2 år. Jag brukar alltid önska mig nya spislock i julklapp eller när jag fyller år för folk vet att jag är en klant. Men jag fyller i september, inte kan jag vänta tills dess? Och dessa finns bara att köpa på Järnia. Det vet min storstadsvän för hon är en av de som köpt!

Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

Hm, du har rätt som vanligt. Elvis suger i sig välling först NU. Nåja, vi fick frisk luft i alla fall.

2009-04-22 @ 21:55:47
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Anonym

Japp, jag får göra det! Fast iof behövde vi köpa sådant, så istället för att småhandla flingor, musli, pålägg osv så handlade vi mycket på en gång. Man kanske sparar pengar istället, då slinker inte småsaker med.

Jag ska få storhandla själv på söndag. Ser otroligt mycket fram emot det! Min högsta dröm! (Jag är lite konstig.) Jag har redan en lista klar men ska förbättra den tills söndag, hahaha.

2009-04-22 @ 22:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback