Påsken är över

Så har min vän återigen lämnat mig och nu vet vi inte när vi kommer att ses igen, det är trots allt 30 mil emellan oss och i sommar blir det ännu längre då hon flyttar ännu längre upp suck. Hon kom hit i förmiddags och hämtade sina grejer som hon lämnade kvar i fredags för att fira påsk i grannstaden. Saknar hennes sällskap redan. Vi åt fläskfilé och klyftpotatis som hon gjorde själv med bearnaissås till, så gott! Det var det godaste jag ätit den här helgen. Igår blev det potatismos med överbliven köttfärssås från i onsdags. Det var min påskmat det men det var gott, det var ju mat iallafall.

Har blivit erbjuden en ny bakgrund som en kille ska göra, om han bara kunde lämna en liten länk där jag kan skicka förslag så vore det underbart! Ska bara funderar ut hur jag vill ha den. Om ja ens ska fortsätta blogga. Känner att jag inte levererar något, har inget intressant liv, händer inget nytt. Får se hur jag gör.

Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

Va? Klart du ska fortsätta blogga! Jag tycker det är jätteintressant att följa ditt liv! För fasiken, vi kan inte alla klättra i berg, resa jorden runt och ha flashiga jobb- jag känner igen mig mer i din blogg än i Blondinbellas!

2009-04-12 @ 16:37:12
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Sill-Britt

Men när man läser ett tag så fastnar man ju, det är som att besöka en kompis. Väldigt praktiskt också, jag kan hälsa på när det passar mig osv. Jag höll på att skratta ihjäl mig på din lista med "sökta jobb", du har ju humor och du har en vardag. Perfekt!

;-) :-) :=) (Den sista smileysen är nog inte helt frisk.)

2009-04-12 @ 16:50:36
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Sill-Britt

Hahaha! Virka inre organ!

2009-04-12 @ 17:02:14
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Anette

Klart du måste blogga är ju helt underbart och läsa dina inlägg :)

Puss

2009-04-12 @ 17:48:40
Postat av: Sune...the girl

Svar till Anette. Tack vi får väl se hur det blir :) Börja blogga du också, ditt liv innehåller ju nåt iallafall s Puss puss

2009-04-12 @ 17:52:26
Postat av: Anette

Vad innehåller mitt liv då menar du? Enformig vardag o soppa? ;)

Puss

2009-04-12 @ 20:45:25
Postat av: Sune...the girl

Svar till Anette

Men, du är gift, ni gör säkert massa saker, du går i skolan, ja berätta om din viktnedgång, din fd kärlek till mig för 100 år sen.. ja haha ;p puss

2009-04-12 @ 20:52:18
Postat av: Chris

Om det är mig du menar, så är jag tjej. :P Mailadressen ser du när du går in på Arkiv/Kommentarer & klickar på mitt namn. :)

2009-04-12 @ 21:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback