Qruiser

Häromdagen bestämde jag mig för att ge QX en chans. För er som inte vet vad detta är så är det ett community för HBT-personer. Jag raderade mitt andra konto för att jag blev så förbannat trött på att killarna envisades med att ha sitt könsorgan som ansiktsbild och som dessutom besökte min sida med ballen upptryckt i fejjan på mig.
Nu har det gått några månader och jag tänkte att jag kunde ge det en chans till. När jag hade fixat lite med min sida därinne så kom den ena killen efter den andra och stod det inte kåt som status så stod det sugen med den där manicken som är det fulaste gud någonsin har skapat. Han hade inte tid att göra nåt snyggare, helt klart. Förstår inte varför en homosexuell kille ens går in på en flatas sida. Jag går inte in på deras om jag inte tycker mig känna igen människan ifråga. Ja nu snackar vi personer UTAN ballen upptryckt i den lilla bildrutan då alltså. Alla dom här killarna som besökt min sida med den där saken framför mig har blivit ignorerade och det kommer jag fortsätta med!
Heterofolket är naturligtvis välkomna men det ska vara utan att ragga på HBTfolket. Glöm det! De raggar hej vilt som om det inte redan finns hur många andra sidor som helst för de personer.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

gud vad snygg blogg:)

2009-04-24 @ 10:12:51
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: mammatezzan

vad heter du på QX?

Jag finns där oxå, har många gayvänner

2009-04-25 @ 11:31:15
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: Lilly

Indeed!

Jag har också mitt andra konto nu av samma orsak som dig.

Egentligen tycker jag inte att heterofolket har något där att göra..

2009-05-27 @ 09:41:54
URL: http://sojealous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback