Sjukhuset

Var ju idag då till sjukhuset för att få remiss till sömnenheten, det blev mycker mer än så. Hon skickade en remiss så jag får en lungröntgen för att jag har ont i bröstet, en remiss till Ortopediska  verkstaden för att få inlägg i mina skor och hon skrattade åt att jag var så plattfotad! Komma här och komma och skratta åt det liksom, åk hem till Tyskland med dig! Hehe skoja lite, hon är den bästa läkaren jag haft och hon har även hand om min rygg. Sist men inte minst så skickade hon mig till labb för att kolla om jag är allergisk mot kvalster (!) eftersom det låter lite i mitt bröst när jag sover. Lyssnade på lungorna och det lät finfint.




Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

Så skönt med en grundlig läkare! Det ska nog bli ordning på dig med, hehe. Jag är också plattfotad (tror jag), sambon brukar reta mig. Jag har långa, smala men PLATTA fötter. Men jaja, hellre platt än rund under fötterna.

2009-04-21 @ 14:48:19
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: mammatezzan

vilken bra läkare du fått tag på. jag e oxå plattfot :S

2009-04-22 @ 01:14:38
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback