Stockholmsbesök och Färjestadsfans

Igår kom då mina två kompisar från Stockholm. Dom är förlovade och bor ihop. Den ena tjejen kommer härifrån och dom ska iväg till ett kalas ikväll men det är så trångt överallt så dom bor hos mig när dom kommer till stan. Dom bjöd med mig till en krog, jag protesterade och sa att jag kunde vara utan nåt att dricka men nehe det gick inte det. En Piggelin med tomtebloss i tog vi alla 3. Det var mysigt. Sen träffade vi två av ena tjejens syskon och 3 till. Dom kom med bussen från Karlstad där dom hade sett Färjestad spöa HV71 och det var verkligen high life på dom. Bra i gasen och dom ville inte åka hem så vi beställde pizza och tog med oss hem till mig och fortsatte dricka nån cider. Ja, en fick en halv cider i sig för den andra halvan hamna på min matta! Skickar räkningen från kemtvätten sen Robban! ;) sen tog dom taxi hem och vi gick och la oss sen. Här är lite kort på folket, ja okej jag är med på ett kort, ser hellycklig ut där jag sitter med cider i ett drinkglas haha.




Behöver verkligen en bättre kamera! Men det syns iallafall att det är folk va? haha




Kommentarer
Postat av: Carro

Låt mig gissa det var våran Robban som spillde på mattan.:) Vem fick på honom en färjestad tröja?

2009-04-04 @ 15:44:36
Postat av: Sune...the girl

Haha nepp det var Lillans bror eller om det var Maria. Dom satt på golvet. Du, han är ett fan nu förstår du s. Lillan beställde en tröja till honom för ett tag sen. Han har även luvtröjan.

2009-04-04 @ 15:55:15
Postat av: Malin´s Humorblogg

Tjusigt värre ;)



Men kom igen nu! Rösta gärnet!

2009-04-04 @ 18:56:20
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

Minst 5 gånger hoppas jag?

2009-04-04 @ 19:03:36
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

30 till skulle inte skada ;P

2009-04-04 @ 19:08:34
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback