TheCritics

Gillar du att läsa andras bloggar? Vilken blogg som helst? Då tycker jag att du ska besöka sajten TheCritics. Det är en sajt där skribenter recenserar olika bloggar och sätter betyg på dom. Man kan själv kommentera både bloggarna som recenseras och skribenterna. Du kan få tips på bloggar du inte visste fanns. Det är inte bara bra bloggar som recenseras utan även skräckexempel. Skribenterna går inte bara efter innehållet utan även helhet med design, skrivspråket och mycket annat.

Nu i veckan kommer tex en intervju och en recension med Trollhare, vet inte när men den kommer. Den får ni bara inte missa!

Jag har lagt in TheCritics på min Bloglovin för att jag är nyfiken på vad nästa recension handlar om. Gör det du med vetja! Kanske finns det nån blogg som du vill fortsätta följa som har just det som intresserar dig. Det recenseras bloggar flera gånger i veckan och dom har hur många som helst på lager så vad väntar du på? Gå nu in på TheCritics och läs dom som redan finns och vänta på nästa och du, kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

Åh, du är en pärla! Exakt sånt här behöver vi, besöksstatistiken måste upp litegrann.

2009-04-28 @ 15:04:05
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Nike AF

Åh, tackar ödmjukast för det här. Kram!

2009-04-28 @ 15:50:20
URL: http://thecritics.se
Postat av: Frogprincess

Jag har dem redan. Det är kul att få veta lite om andra bloggar. Lite sugen är jag att anmäla mig själv till en recention, men jag vet inte om jag vågar ta den kritiken när det väl kommer till kritan. Det ska ju vara kul att skriva och de kanske sågar mig totalt...

2009-04-29 @ 00:50:20
URL: http://www.metrobloggen.se/frogprincess

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback