Vem är mamma och vem är dotter?

Jag var och handlade med min dotters pojkvän förut, han har bil och han har nyss fått körkort och kör gärna svärmor till Coop. Dom har inte vart tillsammans så länge, kanske 3 månader eller nåt och visst jag har träffat honom några gånger, väldigt trevlig kille. När vi hade handlat och  jag hade kommit hem så smsade min dotter:

Dotter: Var han snäll mot dig nu då? Hehe
Jag:
Ja, jag ville ge honom lite pengar till bensin men han ville inte ha.
Dotter:
Du sa väl tack och sådär?
Jag:
Ja, jag sa tack så mycket och att ni är välkomna på tisdag på din födelsedag!

Efter det kom det inget mer. Alltså, vem är mor och dotter av oss egentligen? Bara för att hon jobbar med senila så behöver hon väl inte tro att jag redan är det? Eller tro att hon är vuxnare än mig? Blir nog till att köpa dasspapper istället för hennes födelsedagspresent, japp så får det bli! ;)

Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Det är bra att du tackar! Du verkar artig ändå!

:P



Jadu Sune. Du får äckla till dig i en kommentar eller så! ;)

2009-04-16 @ 22:25:09
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

Hahaha. Okej, nu ska jag förklara för dig :)

Jag har stadigt sällskap med min Jesper, Jeppe.

Men jag har alltid varit en typisk pojkflicka, vilket har gjort att jag kammat ihop mig många killkompisar genom åren :) Haha ja, du är så duktig som kommenterar, jag blir jätteglad när jag får kommentarer av dig! Jag gillar porr liksom.

2009-04-16 @ 22:37:59
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback