Fläsk med löksås

VARNING,SITT INTE OCH ÄT!

Igår hade jag hemma min dotter på middag. Fläsk med löksås. Det har jag fått fan för inatt och idag kan jag säga. Vaknat flera gånger av att jag har såna sura uppstötningar att hela min mage förvridit sig i smärtor. Samarin och mjölk brukar hjälpa men icke inatt. Det började redan igår när dottern var här, fick magknip och satt på toa flera gånger och inatt har jag haft så mycket gaser att jag skulle kunnat ha haft ihjäl en hel elefanthjord. Hm Iza brukar ligga under sängen ibland när hon sover, gjorde hon det inatt? Därför hon går zickzack över golvet nu? Är det så? Stackare.

Trevligt hade jag och min dotter iallafall. Båda är nästan beroende av Farmville på Facebook så hon visade sin farm och jag min. Hennes var mycket större och jag fascinerades över att hon hade rosa staket och rosa traktor! Har man inte ett spännande liv så säg. Dottern blev mätt iallafall och det är huvudsaken. Mammas mat är den bästa när man har flyttat hemfrån och lever på pasta eller pizza typ.

Snart dags att ringa jobbet och säga att jag inte kommer idag, vågar inte åka nånstans, jag vill inte förpesta deras underbara kaffedoft som oftast sprids i hela byggnaden. Imorgon är det inventering av två våningar lager så jag är hemma och kurerar mig tills dess istället.



Hemma hos mamma blir man så mätt att man måste ligga ner i soffan en stund

Kommentarer
Postat av: Anonym

Moget att radera kommentarer.



Acceptera att Sverige har "freedom of speech", annars hör du inte hemma på internet.

Som jag sa igår: gud vilken tråkig blogg du har. Tur att du blev bannad från Tjuvlyssnat.

2009-08-27 @ 11:22:18
Postat av: Sune...the girl

Sv till fegisen anonym..



Du verkar ju komma tillbaka iallafall så SÅ tråkig verkar den inte vara ;)

2009-08-27 @ 11:24:59
Postat av: Sune...the girl

och särskilt som du ger dig tid att gå in på en sökmotor och söka efter mig ;)

2009-08-27 @ 11:26:52
Postat av: Anonym

Haha! Oj då du verkar ha fått en beundrare;P eller en stalker kanske?! bäst du ser upp, dom kan vara farliga typer dom där anonyma varelserna. Men oroa dej inte! Misssfoxy står beredd med sin cape när som helst du ringer i din varningsklocka!

2009-08-27 @ 11:56:49
URL: http://misssfoxy.blogg.se/
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Haha, ja justia! :P Jag hade glömt bort att katten hette Iza :P Jag får skylla på att jag inte hade sovit något, har sovit jättedåligt under de närmsta dygnen, inte bra!



Facebook! Lägg till mig! Malin Hedqvist :)

2009-08-27 @ 15:42:57
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Anette

Jösses så mycket mogna människor det finns ;)

2009-08-27 @ 17:11:52
Postat av: mammatezzan

åhh facebook och farmville, där har vi väl alla fastnat. lägg till mig om du vill, mammatezzan elr Therese Gustafsson

2009-08-27 @ 19:49:00
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: © ANNAPANNA » Foto, Design & Tävlingar! ♥

BLOGGDESIGNS-REA I BLOGGEN!!!! ♥

- Det är nu du ska skaffa din bloggdesign om din blogg är tråkig och ful!



-> http://akolan90.blogg.se

2009-08-28 @ 13:04:53
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Vad söt hon är!! :)

2009-08-28 @ 14:52:28
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback