Och det fortsätter...

..att trilla in folk från Tjuvlyssnat. Helt sjukt!

Idag är det söndag, fy sjutton vad helgen har gått fort. Jag var på zoo igår för att köpa lite kattgodis till Iza. Det blev kattmynta som hon älskar. Jag pratade med en tjej som jobbar där om att Iza hårar så förbannat mycket och vad jag skulle göra för att det ska bli bättre. Eftersom Iza är 1 år och katter tappar päls en gång om året så är detta första gången för henne.

 -Du kan ta av dig alla kläderna, sätta dig i badkaret med henne, blöta, schampoonera och skölja noga efteråt.

När jag berättade för dottern om detta och att hon kanske kunde komma och hjälpa mig så spärrade hon upp ögonen och utbrast:

-Jag tänker då fan inte hjälpa dig om du ska vara naken mamma!

Min dotter är bara för skön. Jag skrattade och sa ju då att naturligtvis tänker jag inte vara naken om jag får hjälp och dottern kunde andas ut och jag fortsatte.

-Men du har ju sett nakna tanter hela sommaren.
-Tanter ja, TANTER mamma!

Det kändes gött att man inte är en tant i hennes ögon.

Kommentarer
Postat av: Nina på lånedator (Näshulta)

Hahaha, kanske kan man dammsuga katten? Borsta? Torka med en våt disktrasa?

2009-08-16 @ 14:29:12
Postat av: Doris/doje

Inte skulle jag våga sitta naken i ett badkar med en katt som ska badas för första gången !!!

Lycka till med kattbadet, här hade vi kul med att ge dem avmaskningstabletter ;0) !

Sköt om dig !

Kramar, Doris

2009-08-16 @ 22:27:54
URL: http://blogg.passagen.se/doje/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback