Stjärnfall..

Inatt någongång kan man se flera stjärnfall på himlen och då ska man önska sig någonting. Det har faktiskt slagit in för mig en gång. Inte något som var uppenbart att det skulle ske utan något som jag hade önskat länge men under just det stjärnfallet så hände det. Ja inte just då men dagen efter. Det var häftigt faktiskt så jag tror på det så nu ska jag nog stå på balkongen inatt och önska mig ungefär samma sak fast med en annan person. Detta är verkligen otippat om det skulle slå in men man vet ju inte. Så håll utkik inatt alltså!

Vill ni läsa mer om artikeln så gå in och glo HÄR!






Bild tagen från Aftonbladet.se

Kommentarer
Postat av: Shadow

Sist jag önskade mig något vid ett stjärnfall fick jag sätta på en blondin och brunett samtidigt samma kväll .Jobbigt , jobbigt ska du tro.Så jag låter numera bli att önska mig något vid dessa stjärnfall. :)

2009-08-12 @ 10:19:11
Postat av: Sune...the girl

Sv till Shadow: Hahahaha.. Ja då kan jag förstå att du låter bli, sånt måste ju vara jobbigt. Vet inte vad som var jobbigt, att sätta på dom eller att faktum var att det var en blondin och en brunett -s-

2009-08-12 @ 10:33:52
Postat av: Nina

Hahaha, det är roligast bland kommentarerna ibland. Man får nog vara försiktig med vad man önskar, för vad skulle jag EGENTLIGEN göra om Brad Pitt ringde på? Dö? Blir liksom så sabla krångligt att börja separera från P. Och Brad har ju en hel drös med ungar, aldrig i livet att jag orkar med dem varannan vecka.

2009-08-12 @ 11:49:09
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback