Tvätta

Idag vaknade jag 6.50. Det är ju rätt kul när man somnade efter kl 2. Jag skulle egentligen tvätta kl 17-22 idag men eftersom jag och Carro ska iväg och spela minigolf ikväll (om min rygg tillåter) så tänkte jag direkt när jag vaknade... tvättid nu? Kanske? Tanterna i huset är säkert vakna men dom har nog redan tvättat i veckan. Jag tog på mig lite kläder, rafsade ihop det som skulle tvättas och gick ner. YES, ledigt i båda tvättstugorna så jag stoppade in tvätt och fotade lite.
JA jag ser förjävlig ut men klockan är 7.15, vad begär ni?




Kommentarer
Postat av: Mia

Så söt du är även på morgonen hjärtat, det vet du att jag tycker ;o). Längtar till fredag! Puss och kram

2009-08-17 @ 08:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback