Barnvakt och mobilhelvete

Igår på kvällen var jag barnvakt åt lilla Josefine några timmar för hennes föräldrar skulle åka och titta på Speedway. Hon hade med sig en sats med några liknande hinkar i olika hinkar som skulle läggas i varandra i olika storlekar, utan att ens tveka lade hon i alla i rätt ordning och jag bara gapade. Tösen är lite över året! Dom lär sig fort dom små liven. Sen hittade vi några bollar som är till Iza som vi sen la i mina burkar från köket och det var extra roligt att lägga i och ur den sk plingbollen för det lät ju lite kul...tyckte Josefine då. Jag gick till datorn, satte på Spotify och hittade Smurfarna och Josefine tyckte om dom små rösterna så hon sken upp och dansade till nästan varenda sång. Att jaga Iza var också en rolig aktivitet så till slut sprang Iza under sängen och låg mest där hela kvällen. Barn har ju så otroligt gott skratt. När jag skulle byta på Josefine så kittlade jag henne lite på magen sen bröt det loss, hennes skratt var så underbart att jag bara var tvungen att filma, ville dela med mig men jag är så otroligt trött på min mobilkamera att jag spyr. Hoppas att jag får ihop lite pengar när jag nu fyller år snart så att jag åtminstone kan köpa en begagnad Nokia 5800! Bättre med en mobil än att jag hela tiden måste ha med mig en digitalkamera, bättre att ha allt i ett. Så filmen är inge vidare men håll till godo.





Kommentarer
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Jag får skylla på att jag var alldeles för trött för att orka trycka på lysknappen :P

2009-08-28 @ 17:15:00
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Haha nej :P Jag tycker inte om kebab :P

2009-08-28 @ 18:42:00
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

En skjuts, en vinare och en öl! :D

2009-08-28 @ 18:53:48
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback