Dagens fråga 13 december

Om du har nån partner eller hel familj med man/fru och barn, lussar ni (och barnen) för någon då?

När jag var yngre så lussade alltid vi tre syskon med min pappas fru för pappa, vi gick upp skittidigt för att lägga fram lussebullar, koka kaffe och nybakta pepparkakor som var flera cm tjocka för att vi barn inte kunde ta i så hårt vid utbaket. Sen senare åkte vi till min mormor och morfar och till min pappas frus föräldrar. Min syster var alltid Lucia, jag tärna och bror min stjärngosse eller tomte. När min dotter kom och min syster fick barn lussade vi för mina föräldrar och mina morföräldrar. Idag är det ingenting av det. Barnen är stora, jobbar eller är för stora.

Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja jag vann då en match på betapet ikväll... men ska nog börja träna på såna där rum som du kör :P

2009-12-13 @ 03:14:32
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Nää..det skulle npg inte vara så uppskattat... :-D

2009-12-13 @ 10:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback