Ingen glädje över att det snart är jul

Jag var på sjukhuset imorse för mina utslag jag fått över hela kroppen som kliar som fan. Jag var ju där för 3 månader sen och då sa hon att det var för att jag har torr hud. Fick en salva utskriven plus hydrokorticon. Det har jag nu smörjt mig med ända sen dess men det hjälper inte. Jag kliar och kliar och vaknar tom av att jag kliar i sömnen. Detta tär som fan på min kropp. Det har blivit värre så därför var jag där idag och fick en läkare som tyckte att jag skulle få starkare tabletter och två olika salvor. Eftersom jag inte har något val än att köpa dom här så innebär det att jag inte har råd med något annat. Med min redan ansträngda ekonomi så lär det inte bli nån jul mer än hos mina föräldrar. Jag kan inte köpa mig en jävla julskinka ens en gång! Mina föräldrar har också dåligt ställt.. livet är skit skit skit! Jag vill ha ett jobb, jag vill ha pengar och jag vill bara känna ett inre lugn. Läkaren sa att mina utslag kan bero på inre stress. Klart som fan, man mår inte bra när man oroar sig för ekonomin hela tiden. Klart att kroppen säger ifrån då. Suck.. Ni som har ett jobb att gå till, sucka aldrig över ert jobb..vi är allt för många som inte har nåt.

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Usch, va hemskt! Är glad över att ha jobb, tro mig. Har mailat dig.. kram

2009-12-15 @ 14:21:46
Postat av: Anette

Önskar verkligen att jag hade ekonomiska möjligheter att hjälpa dig gumman, hoppas det ordnar sig trots allt!

Puss

2009-12-15 @ 16:51:08
Postat av: Emmelist

hahahaha! min farmor nöp mig konstant i kinderna...så länge hon levde.



jag har riktiga hamster kinder faktiskt :) killen brukar undra om jag lagrar mat där? :) haha

2009-12-15 @ 19:18:13
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Hillevi

SuneSuneSune!! Kom och titta! Kolla vad jag kan...

2009-12-15 @ 20:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback