Inte lag på vinterdäck

Varför är det inte lag på att tunga fordon ska ha vinterdäck? Det trodde jag var givet. Vad är det som säger att ett tungt fordon är säkrare i trafiken? Det är fruktansvärt oansvarigt att inte sätta på vinterdäck på ett fordon som körs i trafiken för att forsla mer än dig själv! Jag skulle ha så dåligt samvete om det hände något på vägen när jag ansvarar för att personerna jag kör ska komma fram dit det är tänkt. Sätt för sjutton en lag på att tunga fordon måste ha vinterdäck!

Mer kan ni läsa HÄR


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Ja, visst "posade" han fint... ;-D

Mmm,det är väldigt skumt.

2009-12-27 @ 10:29:14
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback