John Blund är en svikare

Då sitter man här igen då och inte kan sova. Jag gick in för att sova runt 2, vände och vred på mig, slumrade till när Nogger hoppade upp brevid mig, drog henne intill mig och skulle precis sluta ögonen då hon släppte en atombomb i fejjan på mig, då höll jag på att kräkas. Jag spottade och fräste medan Nogger la sig ner, tittade på mig och jag tyckte nog att jag såg ett väldigt nöjt leende i hennes ansikte, en hämnd för att hon inte fick ligga hos mig vid datorn. Hon kan ju inte ligga still utan far runt som en illbatting på hjul och lyfter svansen i tron om att jag ska sticka in nåt roligt i röven på henne men så roligt ska vi inte ha! Iallafall så vände jag mig om för att somna om då hoppar Iza upp och det blev genast fart på Nogger och det slutade med att dom båda började leka . Sprang runt som skållade råttor och jag fick nog. Jag gick till badrummet för att göra nr 1 och Iza efter. Hon brukar dricka vatten ur handfatet eller badkaret så hon kravlade sig upp till handfatet, jag sätter på kranen men nehe hon ville inte dricka där, hoppade i badkaret, jag satte på den kranen men nehe inte det heller för då hoppade hon ur igen. Har hon blivit för fin för att dricka direkt ur? Kanske ska ställa en pipmugg på badkarskanten?! Jag gav upp efter detta. Gick och tog på mig igen och satte mig här. Jag är inte trött längre så här blir jag la sittandes tills alla mina vänner på Facebook har vaknat.

Godmorgon på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback