Liten blir stor

Iza min stora katt (1.5 år i januari) har alltid älskat att ligga brevid mig när jag sitter vid datorn. När hon var liten var det inga problem för då fick hon i stort sett plats på musmattan utan problem men hon skulle alltid ligga med huvudet på min arm, det vill hon fortfarande bara det att hon är väldigt mycket större nu och jag har inte hjärta att flytta på armen när hon gör så här så armen sitter som i ett skruvstäd och jag kan knappt röra datamusen, mammas bebis!


Iza 3 månader

 

Iza nästan 1.5 år

 

Detta är nog det sötaste kortet på Iza som jag har


Kommentarer
Postat av: sara

Tack för din röst!



Har du några planer för dagen?

2009-12-07 @ 12:34:21
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback