Min underbara julafton med nära och kära

Nu har man kommit hem efter en heldag ute på en ö i Vänern i en liten röd stuga med vita knutar utan vare sig el eller rinnande vatten men med en kamin och värmeljus överallt. Så mysigt!

Här kommer det lite bilder.

Mina föräldrars sommarstuga där vi firade jul

 

Mina föräldar, syster med familj och min dotter hade inte kommit än

 

Pappa i köket

En del av julmaten

 

Efter maten var vi 4 ute och gick,  resten stannade i stugan

 

Utedasset

 

Jag på väg till utedasset efter promenaden

 

Min kära syster yster

 

Min dotter med en del av julklapparna

 

Min systerson var den som delade ut julklapparna.

 

Så underbart mysigt kort

 

Facklor ända till utedasset

 

Jag är helnöjd med mina julklappar verkligen. Detta var en av dom bästa julaftnar på mycket länge tror jag.

 

Julklappar jag fick: En jättefin och varm pläd, 2 soffkuddar, en bricka med 3 fat på, en bok (som jag tyvärr redan har men ska byta), jättesnygga panelgardiner, en bjällra som min pappas fru har målat och 2 jättesnygga limetabletter för köksbordet.

 

Hoppas att du var lika nöjd med dina julklappar och din julafton över lag.

 

 


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Så mysigt det ser ut!

2009-12-25 @ 07:45:42
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback