Om jag hade haft mycket pengar..

  • Så hade jag legat på en strand på Hawaii
  • Pekat finger åt hela Alliansen
  • Firat nyår med någon på Hawaii som jag hittat på De blindas förening
  • Skickat påsar med hundbajs i till några ex som kan stoppa upp nåt där bak (har inte råd med portot just nu)
  • Köpt mig en digitalkamera och skickat inbjudande kort till alla från min strand som sliter på sina jobb i värmen i sommar
  • Haft en egen kock, en massörska, ägt ett privat plan som skulle ta mig till platser som folk inte ens kan stava till.
  • Åka och kasta ruttna tomater på hela regeringen och kallat dom för det jag tycker...JÄVLA SVIN!
Men nu har jag knappt ett öre trots att mina stämpelpengar har kommit idag, det lilla jag får kan regeringen torka sig med utan att få ångest. Så jävla trött på att aldrig ha pengar. Det är aldrig glädje när pengarna kommer längre. Det är bara en överlevnad inget annat. Men det är väl meningen att vi som är arbetslösa och har fått sänkt nu efter 200 dagar att vi ska vara glada över att vi lever överhuvudtaget. *Tar upp långfingrarna och pekar uppåt*


Kommentarer
Postat av: Lina

Det låter inte mer än rätt!

2009-12-30 @ 11:23:56
URL: http://alexlina.blogg.se/
Postat av: Anette

Hmmm, undrar om det kommer en bajspåse efter nyår i postlådan ;)

2009-12-30 @ 21:05:14
Postat av: Sune...the girl

Sv till Anette: Hahaha näe du, du är väl det enda exet som jag har ett gott öga till fortfarande :D

2009-12-30 @ 21:22:35
Postat av: Dan the motherfucking Man

Du har inte funderat på att börja tjäna ihop dina egna pengar istället?..

2010-01-01 @ 11:34:21
Postat av: Sune...the girl

Sv till DAn the motherfucking man: Om du bara hade läst min blogg så hade du också sett varför.. lär dig att ta reda på fakta innan du kommenterar. Ett tips

2010-01-01 @ 13:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback