Ooops

Jag har tänkt på en sak. Om nu Mayaindianernas kalender slutar den 21 december 2012 för att kanske jorden går under då kanske dom har en skitstor fest den 20e. Slaktat alla djuren, gjort vin på vartenda bär i skogen och erkänner saker och ting för varandra. Kan tex gå till så här:

Hubert till Knut: -" Öh Knuuut, jag har haft sex med din fru! Ville du skulle veta det bara och den där geten du trodde hade sprungit bort till SnedKalle den tog jag och stoppade upp förra året. "
Knut blir ju självklart förbannad men tänker att aja imorrn är allt över så då gör det inte så mycket.

Den 22 december märker dom att..va fan vi lever ju, jorden har inte gått under! Snacka då om osämja mellan alla och djuren då? Bären? Allt är slut, vad gör dom då? Bara en tanke liksom.

Kommentarer
Postat av: Emmelist

ja jag håller med. fattar inget budskap med programmen... mycket bättre förr! kanske man skulle börja göra barnböcker och program..måste bli bättre innan barnen får MEN!

2009-12-09 @ 11:41:02
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

näe iofs. jag är inte direkt smart heller. såg du kanske under betapet matcherna ...hahaha.

2009-12-09 @ 12:33:09
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

hehe bra jobbat ;) kanske kan spela lite betapet ikväll om du har tid? iofs så jobbar jag till 21... inte hemma förrän vid 22... men du verkar vara lite av en nattmänniska? :)

2009-12-09 @ 14:39:32
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anette

Hmmm, jösses vilka djupa funderingar du har ;)

2009-12-09 @ 14:44:57
Postat av: Sune...the girl

Sv till Anette: Jaaa men man börjar ju undra liksom haha. Vi måste fan ses innan jorden går under. Med eller utan karl! s Puss

2009-12-09 @ 15:00:10
Postat av: Anette

Hahahaha! Ja OM det verkligen är så att jorden går under får vi ses nästa år :)

2009-12-09 @ 19:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback