Snart datorlös

Jag  är så förbannat trött på min sega dator. Kan någon komma hem till mig och formatera om den alternativt hjälpa mig att hiva den från balkongen massa våningar ner och verkligen se att den går i tusen bitar?

  • Jag har virustestat den med flera olika program - inget virus.
  • Jag har diskfragmenterat den - blev inte bättre
  • Jag har tagit bort massa kort och annat - lika samma
  • Jag har tagit bort onödiga sidor med CCleaner - sidorna försvann men inte segheten.
  • Jag har gjort rent inne i datorn - hostade men är fortfarande lika seg
  • Jag har bankat på den - skrattade åt mig
  • Jag har svurit och hotat med att avliva den - numera självmordbenägen, vill dö. (Datorn alltså)
Ja ni ser ju, den är skitseg. Spelar jag tex Farmville så tar det hundra år innan jag kan hjälpa mina grannar, har jag uppe mer än 3 fönster så laggar han som sjutton och det tar 511 år innan jag får fram nästa sida. Nån datanörd som ser det här som kan berätta för mig vad det är och vad det är jag ska göra för att han ska bli sig själv igen? Så här har det vart jättelänge, säkert ett halvår men nu orkar jag inte längre. Så pleeeese help me. Du kan få en bulle för besväret.


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Nä, är helkorkad på sådant. Hoppas någon datorsmart människa vet så du får fart på desn snart!

2009-12-30 @ 08:06:47
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Gealach

Tyvärr kan jag inte ge mycket hjälp, jag löste problemet med att köpa en ny. Men kommer du på något får du gärna berätta, för min laptop segar som bara den...

2009-12-30 @ 09:57:21
URL: http://gealach.blogg.se/
Postat av: mr x

köp en ny

2009-12-30 @ 13:53:12
Postat av: Sune...the girl

Sv till mr x: Du verkar inte ha läst mycket i min blogg du. Jag har inte ens råd att köpa annat än toapapper som river i röven.

2009-12-30 @ 13:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback