Vaken

Jag somnade 2.37 för att jag låg och läste min nya bok jag fick hem och vaknade 5.21 igen av att katterna hade fått tag på 3 pingisbollar som jag hade lagt upp på en hylla i sovrummet. Det var full rulle under sängen som slutade med att Nogger körde huvudet i elementet. Jag röt till att dom skulle sluta. Båda sprang ut i vardagsrummet, jag gick på toaletten, gick tillbaka och stängde dörren. Där låg jag i en halvtimme och försökte somna om vilket inte gick. Jag var piggare efter dom här timmarna än när jag har sovit 6 timmar. Ute på gatan var det full trafik redan. Någon får nog önska sig ett nytt avgasrör av tomten innan han väcker upp alla döda i den här stan. Vid den här tiden i november förra året stod jag och skrapade rutorna på en kollegas bil med antingen stämpelkortet till jobbet eller en gammal diskett. Varför köpa en isskrapa? Det var som tack för att jag fick åka med som jag gjorde det.

Idag får vi se om jag kan ta sprutan eller inte. Jag är förkyld men ingen feber så det ska nog gå bra.
Hoppas er natt har varit längre i sovande tillstånd än min.

Kommentarer
Postat av: Emmelist

vad roligt att du vill vara med och tävla :D håller tummarna för dig :D allt bra idag då?

2009-12-03 @ 13:59:33
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback