Vi blir äldre tydligen

Jag har trott ett tag att vi dör i tidigare och tidigare ålder. Iallafall om man ska tro dödsannonserna i lokalblaskan. Där är det mer som dör i förtid än i "normal" ålder.

Nu är det tydligen så att 10 gånger mer dör när det står på 3siffrigt än för 40 år sen. Det är pga bekämpningarna mot hjärt och kärlsjukdomar tydligen. Där ser man! Hoppas att jag inte lever till jag är 100, om jag nu går som en 80åring redan idag när jag är 40 hur ska jag då inte ta mig fram om 60 år?

Mer om vad jag skriver om kan du läsa HÄR


Glöm inte att vara med i min tävling om en snuttefilt som går ut i morgon kväll kl 20!


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Wow, nästan 800! Grattis! Redan nu är det ju nästan 200. Bra bloggat! Go, Sune go!

2009-12-26 @ 07:28:15
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/
Postat av: Hillevi

Nä! Det är inte såna där blanka! Bara väldigt mjuka. s

2009-12-26 @ 08:05:25
URL: http://ihuvudetpahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback