Är också med på ett vykort

Jag läste en artikel på Aftonbladet.se om en kvinna som efter 17 år fick se ett vykort med sig själv på. Det har jag också varit. Jag var 12-13 år och satt på en handduk med shorts och t-shirt på mig på stranden för att jag strax skulle cykla hemåt igen. Bara baksidan syns men jag såg fort att det var jag när jag upptäckte det i ett vykortsställ nåt år eller 2 år efter det hade tagits. Jag märkte att det var en man som gick omkring och fotade men tänkte inte så mkt på det. På den tiden var det inte så vanligt att man hade tankar på nåt annat än turister. Min dåvarande hårfrisörska var också med på detta vykort. Hon syns framifrån med sin dåvarande pojkvän så hon är inte så jätteglad över att hon syns med honom. Vart det vykortet tog vägen vet jag inte. Tror inte nån har det idag. Men det var kul att ha vart modell för ett vykort från min stad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg är ju rena aftonbladet, dit behöver man inte gå längre. Bara kika in här och få senaste nytt =)

2009-07-28 @ 21:37:36
Postat av: Sune...the girl

Sv till..hm anonym.. haha japp välkommen åter s

2009-07-28 @ 21:46:58
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Haha :P Ja, vin gick faktiskt jävligt bra! Dock blev jag lite föööör full :P

2009-07-28 @ 22:10:08
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: rocc

Men vad var det för vykort då? Ibiza eller Skaraborgs län!

2009-07-28 @ 23:10:13
URL: http://rocc.blogg.se/
Postat av: sm

va läskigt att upptäcka det :o

2009-07-29 @ 06:19:40
URL: http://smet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback