Hemma igen!

Det har vart jättemysigt hela helgen. Bygden jag bodde på var en timmes resa från Göteborg, på landet med kossa muuu och totognäggar. Hela lördagen var vi inne i Göteborg och jag tror nog att jag har blåsor på hela högerfoten på undersidan. Så går det när man är barfota i skorna och dom simmar omkring i svett. Vi gick och gick och gick..och...GICK! Vi skulle komma till en biograf men Anna är inte så hemma i Göteborg än heller så vi gick som sagt, ja tror nästan det var runt halva Göteborgs innerstad. Vi hittade bion iallafall. "Män som hatar kvinnor" såg vi. Den var bra men trodde nog den skulle vara bättre. Vi gick även i affärer, massor! Jag tog lite kort men Anna vägrade ta kort på mig om jag gjorde mig till eller gjorde grimager så jag får se lika tråkig ut som vanligt då. Här är lite kort från min helg på landet och i Götebooooooooooorg!




                         




















  1. Jag vid bäcken nån minut från där jag bodde
  2. Bäcken
  3. Totognäggmamma med hennes fölkille som bara var 6 veckor
  4. Anna som förgyllde hela min helg med många skratt och roligheter
  5. Annas hund Kira som älskar att hämta basebollbollar
  6. Dalmatinerhunden Wilma även kallad "Tanten". 12 år och älskar att rymma hemifrån
  7. Här äter vi kinesisk buffé som jag tyvärr bara kunde ta en tallrik av
  8. Den söta Lisebergsvagnen
  9. Anna smilar upp sig så nöjd och glad, brände sina axlar och nacke här btw
  10. Biografen Bergakungen
  11. Jag ville göra en grimage men det fick jag inte så här får ni ännu ett trist kort på mig inne på biografen
  12. Var bara tvungen att fota månen och den stora ängen där vi gick förbi till och från bussen. Ganska långt men charmigt.
  13. Anna plockar kaninmat, ja då inte till sig själv utan till sin egen kanin Kelis

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, jag trodde det var du på alla foton först! Tänkte "Oj jävlar vad hon ser annorlunda ut när hon inte gör miner? Som att se helt nya sidor av dig, som en helt annan person?". Hahaha! Fick kika igenom alla bilder och nuuuuu ser jag ju.

Ser ut som du haft en bra helg, det var du värd!

2009-07-06 @ 10:45:04
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Anna L Den Kollektiva Luffaren

HM e vi så lika :p... kanske, för nageldamen fråga ju om vi var syskon hehe. Eller hur Sune lilla :p

^_^

2009-07-06 @ 13:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback