Inte roligt alls

Jag har längtat efter att regnet ska sluta att falla så att jag och Iza kunde gå ut i gräset här utanför så hon får komma ut lite. Det trodde jag Iza också hade men tji fick jag. Det var ju bilar som rörde sig överallt. Livsfarligt förstår ni väl! Vi var ute en kvart sen kom det en chopper och hon slängde sig handlöst i ett knippe brännässlor så det var bara att gå in igen. Men några kort fick jag ju då.


Här kom det en röd opel kombi utan avgasrör förbi


Här råkade en av mina grannar gå ut genom porten


Kaksmulor hade tanterna som brukar sitta här iallafall lämnat, snällt!


Här kom Choppern förbi och sekunden efter vände Iza sig om och sprang rakt in i brännässlor


Inne igen och det var ju blött i gräset så Iza tvättar sina tassar


Undrar om hon någonsin vill följa med mig ut igen, verkar ju totalt livsfarligt ute, enligt Iza då.

Kommentarer
Postat av: Doris/doje

Rätt hos Iza, mycket bättre att hålla sig nära datorn ;0).

Sköt om dig !

Kramar, Doris

2009-07-16 @ 02:45:41
URL: http://blogg.passagen.se/doje/
Postat av: Nina

Smart katt- det ÄR säkrare att stanna inne, framför datorn.

2009-07-16 @ 08:41:03
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback