Kass på kägla

Idag var jag på 20årskalas ute i syrrans sommarstuga för att henns dotter har fyllt år. Varje år när hon fyller så ska det lekas. I år hade mina föräldrar tagit med sig nåt som dom ägnar sig åt några gånger i veckan i nån hembygdsförening där dom har sin sommarstuga, Kägla! Nån som har testat det? Det hade inte jag och det skyller jag på eftersom jag kom sist av alla! Vi var väl 20 pers eller nåt. Japp, den som vann var min dotters pojkvän och den som vann i damklassen var min dotter, dom fick varsin T-shirt där det står "Käglan -09" på. God mat och god jordgubbspaj med vaniljsås var det iallafall, får lixom trösta mig med det!


Jaja, ingen kan beskylla mig för att inte vara koncentrerad iallafall


Nej, riktigt så tjock är jag inte som det ser ut, hade kamerafodralet i fickan i luvtröjan!


Så här ser käglorna ut och även vinnaren Nisse!


Nyförlovade, min dotter och hennes Nisse, dom ser inte så lyckliga ut men det var för att jag nästintill tvingade dom att visa ringarna och min dotter hade jobbat sen 7 imorse

Kommentarer
Postat av: Anna L Den Kollektiva Luffaren

Arma barn :P

2009-07-11 @ 21:49:52
Postat av: Nina

Hejhej! Jag har visat youtubeklippet (det där man ryser av, gensvaret) här i Norge och alla älskar det. s Vi har det fint, jag har bara inte hunnit sova ikapp än, men imorgon är det min sovmorgon. Äntligen. s

2009-07-11 @ 23:03:21
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Ojojoj, grattis!! :D



Ser du att Nisse är lite lik min Jeppson? Nästan lite läskigt!

2009-07-12 @ 21:50:29
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Hihi, nej.. Men han har jättekort getskägg där :P

2009-07-12 @ 21:56:45
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Doris/doje

GRATTIS till de unga tu, min yngre son och hans tjej förlovade sig i lördags för en halv månad sedan ;0).

Sköt om dig !

Kramar, Doris

2009-07-14 @ 02:00:40
URL: http://blogg.passagen.se/doje/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback