Överhettade servrar

Jag tror inte bara det är vi människor som lider. Servrarna på webben verkar också överhettade. Idag hade jag fått 4 nya mail om att bloggar jag följer på Bloglovin hade uppdaterats, när jag tryckte så brukar ju vanligtvis det senaste inlägget synas hos personen men nehe! Då var det nåt om att man skulle bli medlem först..wtf? Jag är ju medlem annars hade jag la inte fått mail?? Sen skulle jag pinga på Bloggportalen men nehe då funkade inte det för jag verkade inte ha nån blogg eller att jag inte hade nåt RSS-flöde.. what?? Jag pingade ju senast igår!
Hela webben kommer snart att braka ihop. Vad gör man då? Vad gjorde jag innan jag fick Internet? Vad gjorde NI? Man glömmer fort.

Jag hade ett liv, sen kom bredbandet!

Kommentarer
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Jag vet nog en till som är överhettad av allt detta snack om parkinson jag ;)

2009-07-02 @ 19:34:45
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback