Stående ovationer TACK!

Idag åkte jag buss ut till ÖB (ligger utanför stan) för att köpa nåt litet till Iza för hon fyller 1 år imorgon. Dom har tagit bort busshållsplatsen som ligger precis utanför ÖB och Coop och istället får man kliva av vid Jysk som ligger ca 300 meter från ÖB. Jag gick av, var inne på ÖB och såg på klockan att jag aldrig skulle hinna till busshållsplatsen innan bussen kom så tänkte att jag traskar väl då. Japp och det gjorde jag ända in till stationen där cykeln stod! Applåder tack! 3.4 km är det minsann! Det var mycket länge sen som jag gick mer än 100meter utan att få ont i mina fötter och nu dessutom med ett stort jävla blåmärkte vid kanten av skon. Men det gjorde inte ont, det gick hur bra som helt fast jag var lite varm, eller skitvarm rättare sagt. Det regnade när jag åkte dit och solen sken för fullt när jag gick hem. Jeans och luvtröja i det vädret var ingen hit. Jag tog även kort på några andra fårskallar som befann sig i en hage på andra sidan gatan lite längre bort från ÖB.


Med massa musik i mobilen går allt!


massa fårskallar


2 fårskallar till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback