Underbara Mia

Så har man den bästaste vännen Mia på besök sen i måndags då. Hon är fortfarande här men står i duschen. Vi har haft sjukt roliga dagar hittills och hon åker hem på fredag. Med henne kan man vara sig själv, kläcka ur sig vad som helst utan att det blir ledsna miner eller att jag ska ha dåligt samvete för vad jag har sagt. Hon tar allt med en nypa salt och det är det bästa med henne. Hon är verkligen min bästa vän ut i fingerspetsarna. Det är till henne jag kan ringa när jag bara vill ordbajsa, höra en vänlig röst eller bolla mina bekymmer. Det har vart lite si och så genom åren för oss men alltid funnits där för varandra. Stöttat, skrattat, gråtit, förbannat och mycket mer. From i våras bor hon nu i närheten av mig, förr 40 mil ifrån. Hon ser direkt när det är nåt som tynger mig och tvärtom. Vi känner varandra nästan utan och innan. Det kunde ha blivit något mellan oss för några år sen men just då hade jag någon annan i mitt hjärta och kunde inte släppa denna någon. Önskar att jag kunde känna lite mer för Mia än vad jag gör för hon är verkligen perfekt för mig egentligen. Mycket söt, underbar på alla sätt och vis. Tack för att du finns i mitt liv när andra vänder mig ryggen. Du betyder oerhört mycket för mig. Ska göra allt i min makt för att få behålla dig. Älskar dig! Puss.

Men jag kan inte rå för att jag saknar denna någon något fruktansvärt!




Kommentarer
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Nejdå, inget har hänt oss, du behöver inte vara orolig :)



HAHA, nej vad kul! Dock gjorde vi det medvetet men om man glömmer en pizza, som är så god på taket så är man bara talanglös!

2009-07-30 @ 00:32:35
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback