Vicken jävla tur att jag har frikort!

Då var det dags igen då. Igår kväll svullnade foten upp så pass att jag knappt kunde sova inatt. Den såg ut som en elefantfot och stramade. Imorse då var den likadan och jag kunde inte stödja på den. Det har vandrat och är inte längre på det stället det började. Nu är det mest foten. Jag fick komma ner till vårdcentralen nästan med en gång och fick samma läkare. Hon konstaterade den här gången att det antagligen var en inflammation på gång eller en infektion. Det kom in en sköterska och tog febern på mig och ett stick i fingret. Ingen feber och ingen infektion i kroppen men kanske på gång då som sagt. Eftersom jag kan stödja på den men får fan för det efteråt så begärde jag kryckor för jag tänker då rakt inte åka på bröllopet imorrn och inte kunna gå ordentligt och sen sitta i en bil hem i 4 timmar! Sagt och gjort, jag fick kryckor och penis-Elin som jag ska äta nu i 10 dagar. 3 gånger har jag vart på sjukhuset på en vecka, hur vanligt är det? Länge leve frikortet!


Dålig skärpa men kameran är inte samarbetsvillig ibland


Jaa jag vet, man får inte ha mobilen på men läkarn var inte där


5 minuter senare hade hon fortfarande inte kommit


Schnyggingarna i väntan på bussen


Kommentarer
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Stackars bloggmamma :( Men snygga vänner har du skaffat dig i alla fall! Dock måste jag säga att det inte är bra att ha anorexia, säg det till dem!

2009-07-17 @ 15:55:59
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Haha, nejmen jag omfamnade ju honom runt röv och paketet, dock pratade jag till pungen! :P

2009-07-17 @ 16:30:22
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Jag stod framifrån :P

2009-07-17 @ 18:03:54
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback