Bäst på att beskriva och tappa ord

Folk som känner mig vet att jag är expert på att tappa ord när jag ska berätta nåt. Roliga historier är ju bara ingen idé då jag förstör hela skiten med att inte hitta orden. Nyss pratade jag med en kompis på MSN och jag skulle berätta när jag och ett ex använde det rosa Sportbladet (det enda det duger till) för att döda spindlar. Jag hade flera svarta äckliga och stora spindlar i min förra lägenhet. Jag berättade då i min iver att vi då använde det där bladet och Revaxör.. eh, alla som vet vad man har Revaxör till kan ju skratta nu. Ni som inte vet vad det är kan ju springa till Apoteket under kategorin Öron och där läsa bak på förpackningen och då se att det används till att lösa upp vaxproppar med. Menar ju naturligtvis den där sprayen man har till insekter. Jag tappar ord och är bara bäst på att beskriva och berätta. Senare skulle jag då fortsätta berätta om när jag låg öga mot öga med en sån där spindel. Citerar: "en kväll när jag skulle lägga boken på golvet och sova låg jag öga mot öga mot en sån där jävel.. asg.. jag bokstavligen kastade boken upp i luften och hamnade i knät hos exet brevid mig.. livrädd!! Den va ju stor". Hur tolkar ni den här berättelsen? Precis, att JAG hamnade i knät hos mitt ex eller hur? FEL! Det ska vara att boken gjorde det. Ibland kan mina berättelser bli roligare än det var tänkt. Så nej jag kan inte skylla på att jag är sjuk den här gången nej nej.

Kommentarer
Postat av: BajsMalin´s Oseriösa

Haha, jag förstod inte riktigt men det verkade kul :P



sv: Hohohaha, Tackarrr, tackaaarr ;)

2009-06-26 @ 01:21:14
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Sill-Britt

Haha, ja det ger en extra dimension. s



Du, får du mer poäng om man kommenterar på pointbloggen? Jag har bara kikat in då och då, för det vet jag du får poäng för.

2009-06-26 @ 08:06:07
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback