Däckad

Jag testade att sova med två kuddar inatt för att underlätta den pipiga rösten. Det funkade, jag sov hela natten men vaknade med en hals som nån verkar ha täppt igen med sågspån eller nåt. Gör skitont att svälja och jag har nog början till öroninflammation. Det är vanligt för mig när jag blir sjuk, öronbarn som jag är. Farbror doktorn? Hell no, jag gör som jag gjort dom senaste gångerna. Skalar en vitlöksklyfta och lägger i öppningen i örat dock inte hela klyftan, täppa till med fetvadd eller bomull och sen sova för natten, det funkar varje gång. Värken har försvunnit på morgonen. Det är nåt i vitlökssaften som suger upp det onda. Så har jag ont i kväll så gör jag detta. Yes, try this at home!

Jag går och jobbar idag, får se vad dom säger på jobbet, antingen skickar dom hem mig eller också så förser dom mig med diverse varma drycker hela dan.

Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

Huskurer är kanon, men lova att gå till doktorn om det inte går över!

Jag har aldrig haft öroninflammation men det verkar..ont som sjutton. ryser

2009-06-23 @ 13:48:24
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback