Fläsk med löksås

Jag skulle ha fläsk med löksås idag. Säger bara en sak, sitt ALDRIG vid MSN när du steker fläsk och inte gillar när det blir knaprigt. Jag slängde skiten och fick ta upp ny ur frysen.



Jag köpte även min första påse med färskpotatis idag. Kostade 3.90 kr på ICA men kunde inte ta kort för det var verkligen folk överallt! Jag skippade att ta kort på löksåsen för det såg ut som någon mått dåligt och lagt det på min tallrik ihop med allt det andra så därför lät jag er få slippa att se det. Jag är omtänksam! Eller hur??



Kommentarer
Postat av: LJ

generat flin Kan det vara jag som är din "hemliga" beundrarinna? För ja,jo, jag har varit här en del.. Och ja, jo, jag gillar din blogg.. Och var dessutom tvungen att visa precis alla den underbara filmen som du hade med förra veckan.. Skön midsommar..

2009-06-18 @ 14:41:22
Postat av: Sune...the girl

Sv till LJ, näe det är nog inte du om du nu inte sitter vid nån annan dator än du tidigare gjort s men trevligt att du också återkommer vem du nu är :)Skön midsommar till dig också.

2009-06-18 @ 14:45:16
URL: http://tillganglig.blogg.se/
Postat av: pezze

ååhhh ja.. mkt omtänksam du e Fniss;)



vet hur det e att man sitter vid datorn o plötsligt komma på att jag har mat på spisen o får illrusa iväg te köket.. :P

Postat av: Doris

Oh, fläsk med löksås, DET jag inte ätit sedan jag flyttade till Island för 30 år sedan !!!

Måste be min svägerska om att få det i maten när jag våldgästar dem i sommar, hon brukar fråga om det är något speciellt som jag längtar efter ;0).

Känner alltför väl igen att det inte är bra att steka något och sitta vid datorn på samma gång suckar ...

Nu ska jag hoppa över till längdtesten i en annan av dina bloggar ;0).

Sköt om dig !

Kramar, Doris

2009-06-19 @ 04:25:57
URL: http://blogg.passagen.se/doje/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback