Hur mås det?

Idag postade jag paketen till tjejerna som har vunnit i mina två tävlingar. När jag hade lagt påsarna på lådan så hörde jag ett jävla liv bakom mig. Tittade och fick se 3 skränande fiskmåsar i rad tittandes upp mot lampan på en lyktstolpe. Där stod det en ensam fiskmås och tittade ner på dom här 3. Hade dom inte setts på ett tag och pratade väder och vind? Kanske årsmöte? Eller kanske hade dom en diskussion vem som hade störtdykt flest gånger mot livrädda cyklister och gångresenärer? Just i det läget så hade jag gärna velat vara en mås, bara för att få veta vad det var som gjorde att dom skrek i högan sky!

Jag tror jag börjar på att bli sjuk. Hängig och ont i halsen. Blir lagom det till jag går på semester om en vecka suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback