Japp då var det igång igen

Imorgon ska jag till röntgen eller till Bild och funktionsmedicin , Radiologi som det så fint heter numera. Jag ska röntga mina lungor och bröstrygg eftersom jag har ett tryck över bröstet och för att kolla om det är det som gör att jag ständigt är trött och aldrig utvilad nångång. Den där Darth Vader verkar vänta på sig. För er som inte suttit och plöjt igenom alla mina inlägg (Det finns faktiskt folk som läst precis allt som kom in som nya läsare nu i maj och juni) så kan jag hänvisa till detta inlägg. Svaret får jag på papper av min läkare om några veckor så jag får gå ovetandes ett tag. Den dagen jag har fått svaret på varför jag är ständigt trött (har gått så här i 1.5 år) hoppas jag att det går att göra nåt åt. Tänk er själva. Ni sover 7-8 timmar, är lika trötta när ni vaknar som när ni gick och lade er. Tröttare efter 3-4 timmar igen och vill inget annat än att sova. Måste sova mitt på dagen för att överhuvudtaget fungera resten av dygnets timmar, inte pigg nånstans när man vaknar och går och lägger sig dötrött 4-5 timmar senare för att sen börja om. Kroppen tar stryk till slut. Jag känner att jag inte orkar nånting, det är frustrerande. Jag är inte ens 40 år fyllda och känner mig redan som Aina 87, det är inte kul. Så nu hoppas jag att det rör på sig inom sjukvården så jag får komma till sömnenheten snart och få hem den där Darth Vader.

Kommentarer
Postat av: Doris/doje

Kan du inte ringa och påminna om dig ? Låter ju hemskt att må på det viset ..

Önskar dig i alla fall en skön Midsommar, ät gärna lite matjessill och färskpotatis för mig också, finns inte här suckar ( ja, potatis finns ju men vi får inte "nya" förräns i slutet på augusti ).

Sköt om dig !

Kramar, Doris

2009-06-17 @ 19:14:36
URL: http://blogg.passagen.se/doje/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback