Ringt vårdcentralen

Eftersom det inte kom ett brev från min läkare idag heller tog jag saken i egna händer. Jag ringde Vårdcentralen och 5 minuter senare ringde dom upp. Den minuten innan hon hittade min journal var som en veckas väntan.
Beskedet blev... inga förändringar i varken lungor eller bröstrygg! Yeeeeeeeeeeeeees!! Det var alltså inget, för dom som hajar lite långsammare ;). Så jävla skönt! Nu återstår bara Darth Vader som jag skrivit om i tidigare inlägg för att få bukt med min kroniska trötthet. Helgbesöket köpte vitaminer åt mig. Mango, Ananas och broccoli, snällt så.

Men fatta vad glad jag är! Jag som gått och oroat mig för att jag säkert har kol eller nån annan trist lungsjukdom, jag är frisk!
Ska fira detta med att äta lite chips från helgen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback