250 visitkort och en visitkortshållare!

Fick just ett mail från Hanky. GRATTIS! Du har blivit utvald att få 250 visitkort gratis + en visitkortshållare gratis.

  • Beställ på under ett par minuter
  • Välj mellan 42 olika mallar
  • Nöjdhetsgaranti
Över 17 miljoner nöjda kunder, beställ NU!

250 visitkort? Vem ska jag ge dom till? Grannkäringarna i trappuppgången? Svea i sybehörsbutiken i hörnet? Till folk i kön på ICA? Vad skulle det stå på dom? Såklart! Sune...the girl. En arbetslös, halvt sjukskriven flata med för mycket fritid! Hur länge gäller den här nöjdhetsgarantin? Efter att jag delat ut alla 250 men fått upprörda folk i min telefon för att dom tycker att mallen är för ful? Mycket skit i mailen får man!




Rösta på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback