Besökare och roliga bloggare

Jag måste tipsa er om två roliga sidor. Den ena är en tjej som skriver så förbannat roligt att jag skrattar varje gång och besöker hennes blogg minst 20 gånger om dan i hopp om att få njuta av ännu ett inlägg. Medan hon får ca 108 besökare på 10 timmar så har jag 2, orättvist? Nej varför det? Roligare att läsa om sperma i håret, oreganokorvar och en rolig mamma som ser fåglar som ufon än att läsa min blogg som är fruktansvärt innehållslös. Sen har vi Jacob Bengtsson som bloggar om en påhittad kille som är desperat i jakten på ett jobb. Hans ansökningar till olika företag som är så skruvade att man dör av skratt och sen svaren tillbaka till honom från dom. Dom här två får ni inte missa!

Babiantuttar och Jacob Bengtsson


Rösta på mig

Kommentarer
Postat av: Sill-Britt

Haha, äh inte är ditt liv innehållslöst!

Jag tycker hans arbetsansökningar är så geniala! Hur fasiken kommer han på allt? Han måste ju rusa hem från jobbet varje dag, för att kolla mejlen!

2009-03-18 @ 11:41:45
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar
Postat av: Anonym

host Ja, det lutar åt antingen Prisma eller "Anonyma bloggmissbrukare" som blandar ihop blogg och riktiga livet.

Bläh, jag är stressad och pressad och stuptrött.

2009-03-18 @ 21:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback