Det slår verkligen aldrig fel när jag äter!

När jag äter måste jag antingen titta på tv eller film och 8 av 10 gånger så är det alltid inslag av nåt som får mig att tappa aptiten. Är det inte nån som håller på med andras fötter (fotfobi) så är det operationsscener eller som nu då, den här filmen jag tittar på nu (har tagit paus för att kanske få ner nåt att äta iallafall)inslag av hundar som skiter och äter upp sitt eget bajs, elefanter som stoppar in en snabel i en annan elefants röv, katt som suger en hunds hm ja.. nu undrar ni säker vad för film jag tittar på va? Det är en komedi och heter "The Long weekend". Där den ena killen från det han kunde hålla i en videokamera hade den tryckt i nyllet för jämnan och filmade allt i sin väg. Men det slår liksom aldrig fel! Det är alltid såna här äckliga inslag när jag ska äta. Ska nog bara titta på Äntligen hemma, Rätt läge, Arge snickaren osv. Eller varför inte barnprogram! Men det går så tidigt och jag vill helst äta vid 8 på kvällen. Suck, i helgen får jag gäster iallafall från Stockholm och då blir det nog inte till att äta till en film. Nu så, nu har jag ätit upp och ska nog fortsätta titta på filmen om det nu är slut på äckligheter vill säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback