Mycket trevlig lördag och söndag

Igår kom då min älskade vän Mia hit och gjorde mig sällskap. Hon hade köpt med sig tacos som vi skulle äta till Robinson. Så gott! Utom oliverna som hon snällt fick äta upp själv. Jag gillar varken gröna eller svarta. Jag fick lite massage med tillhörande kiwiolja. Luktade jättegott och min hy blev så len så len och hennes händer gjorde underverk måste jag säga. Jag fick henne att lägga sig på spikmattan och det var meningen att hon skulle ligga där i 20 minuter men vi låg och pratade och glömde av att hon låg där och kom på det när det hade gått en halvtimme, så kan det vara när man har mycket att prata om. Som alltid går tiden väldigt fort med henne och i förmiddags var det dags att säga hej då igen. Skittrist och jag saknar henne redan.

Nu i eftermiddags var jag och en annan kompis på Innebandy. Kvalserien upp till Eliten, det gick görbra och tjejerna vann med 6-5. Heja heja! Nästa match hemma blir den 29e, då ska jag vara på plats igen. Redan när vi kom dit kl 14 så var hallen näst intill full så när som på ett fåtal platser. 608 betalande var det + alla som var medlemmar i klubben som går in gratis. Håller tummarna verkligen att tjejerna går upp i eliten igen! Bra jobbat idag!!


Kommentarer
Postat av: Malin´s Humorblogg

Oliver är bland det bästa som finns!

2009-03-22 @ 20:39:59
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Malin´s Humorblogg

Näemen vad fan säger du kvinna?! Nu har du fått helt fel smaklökar ditsatta!

2009-03-22 @ 21:00:02
URL: http://deafeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback