Roliga historier

Den vackra blondinen kom till doktorn som gjorde undersökningen mycket noggrannare än nödvändigt. Han klämde på hennes bröst och frågade: - Ni vet väl vad jag gör nu?
- Jadå, svarade blondinen, doktorn letar efter tumörer.
Sedan klämde han henne på magen längre och längre ned.
- Ni vet väl vad jag gör nu? Frågade doktorn.
- Jadå sade flickan ni känner efter om blindtarmen är svullen.
Till slut kunde han inte hålla sig längre, utan kröp upp på magen på flickan och började knulla henne. Flämtande frågade han:
- Ni vet väl vad jag gör nu också?
-Jamen, svarade flickan, doktorn undersöker om jag har någon könssjukdom och det var faktiskt därför jag kom hit!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


En man gick in på apoteket med sin åttaårige son. Denne får syn på hyllan med kondomer och frågar sin pappa:
- Vad är det där?
- De kallas för kondomer. Män använder dom för att ha säkert sex svarar pappan.
- Jaha säger sonen, det har jag hört talas om i skolan.
Han plockar fram ett trepack och frågar pappan:
- Varför är det tre i dehär paketet?
- Den förpackningen är för gymnasiekillar. En på fredagen, en på lördagen och en på söndagen.
Sonen plockar då fram ett sexpack och frågar:
- Men vilka är dehär för då?
- Dom där är för universitetsstudenter. Två för fredagen, två för lördagen och två för söndagen.
- Wow! utbrister sonen. Vilka använder då dehär? Säger han och plockar fram ett tolvpack.
- De där är för gifta män, suckar pappan. En för januari, en för februari, en för mars.....

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


En kille ville ha sex med en brud på jobbet, men hon hade redan en pojkvän. En dag blev killen så frustrerad så han gick fram till henne och sa:
- Jag ger dig tusen spänn om jag får ha sex med dig.
Men svaret blev nej. Killen sa då:
- Jag är snabb. Jag slänger pengarna på golvet, du böjer dig ner och jag är klar när du har plockat upp dem!
Hon tänker en stund och sa sedan att hon måste höra med sin pojkvän. Hon ringde honom och berättade historien. Pojkvännen tänkte till och svarade:
- Be om två tusen och plocka upp dem så fort att han inte hinner komma ur brallorna!
Så hon sa att hon sa att hon ville ha två tusen och killen sa att det är inga problem. Sedan gick en halvtimme och pojkvännen väntade på att hon skulle ringa. Efter 45 minuter kunde han inte hålla sig längre, utan ringde själv och undrade vad som hände. Hon svarade:
- Den jäveln betalade i enkronor!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Den unga tjejen var på badstranden tillsammans med sin hund.
När hon skulle klä om sig för att bada upptäckte hon att hon hade glömt att ta med sig sin bikini-badräkt.
Hennes hund som var skärpt och vältränad skulle få visa sig på styva linan och springa hem och hämta den åt henne.
Innan hon släppte iväg jycken fick den nosa henne i skrevet för att ha något att gå efter.
Hunden sprang iväg och kom tillbaka efter en kvart med PORTVAKTENS HÖGRA FINGER! 




Kommentarer
Postat av: starcevic



Jag är en 17 årig tjej som lever livet. Ska söka till idol på lördag och i min blogg får ni följa min resa dit och mitt liv.



www.starcevic.blogg.se

2009-03-23 @ 12:40:38
URL: http://starcevic.blogg.se/
Postat av: Sill-Britt

Hahaha, ettan var bäst!

2009-03-23 @ 12:45:55
URL: http://www.metrobloggen.se/babiantuttar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback