Verklig kärlek mellan far & son

Vet inte hur det är med er men jag är väldigt känslig.. den 3e mars fick jag ett mail från min syster och en länk till youtube.. det här klippet gör att tårar faller.. det är ett av de mest underbaraste klipp jag någonsin sett på youtube.. jag har sett det 4 gånger och jag har tjutit varje gång.. hur är det med er?

Vilken kärlek!
En dag frågar en son sin far: ”Pappa, springer du en maraton med mig?”
Pappan svarar: ”ja” och de springer sin första maraton tillsammans. 
En annan dag frågar sonen sin far igen: ”Pappa, springer du en till maraton med mig?” och pappan svarar igen ”ja, min son”.
En dag frågar sonen sin far: ”Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?” (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning)
Och pappan svarar igen ”Ja”…
Och här kommer videon till denna historia:
 
 
 


Rösta på mig


Kommentarer
Postat av: Anton

Så otroligt fantastiskt inlägg!!!!!!!!! Hoppas att de är ok att jag får använda mig utav din presentation av klippet i min blogg. Kommer ju självklart att länka tillbaka till dig!!! Vill bara sprida denna otroliga historia vidare, den får en att rysa, har sett klippet över 20 ggr nu under morgonen!

2009-03-08 @ 15:12:37
URL: http://www.metrobloggen.se/an2n

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback