Äntligen

Har fått några kronor från A-kassan idag så idag ska jag iväg till "stan" och handla några julklappar till min dotter. Alltid kul när man vet att det blir saker som hon har önskat sig.

Jag vaknade dock kl 8 av att alarmet gick igång på mobilen och undrade varför i helvete jag hade ställt klockan överhuvudtaget. Tittade på mobilen och det var en påminnelse om att ett av mina ex fyller år idag. Varför hade jag ställt alarmet på kl 8?? Jösses, måste ha vart en miss där. Men jag gratulerade henne på Facebook redan halv ett inatt så jag glömde det inte iallafall. Sååå exet jag glömde dig inte detta året! Haha ;)

Jag ska upp till Carro och Magnus och vara barnvakt åt Josefine en stund idag efter jag handlat julklappar. Dom ska fixa iordning deras förråd efter flytten så då leker jag med Josefine, kul kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback